Godnatt ♥

Heej.

Förlåt för dålig uppdatering -.-
Men har nt haft tid idag för vi red ;D
Tilda? ojuste hon skulle typ ta en bloggpause ;)
Men det vill nt jag! ;D
Måste blogga iaf en gång om dagen :) Så ni får veta lite vad som har hänt under dagen ;P ♥
Imorn ska jag typ hem :)
Men på förmiddan ska vi vara typ ute ;) OM det är fiint väder :)
Iaf nu ska vi börja kolla på nån film (vet nt vilken xP)
FRYYYSER om tåååååånnnaaa! xO
Men bloggar imorn mera :)
Och försöker blogga mera än en gång ;D
Men om jag nt bloggar på denna blogg så gör jag det på min och Julias :)
http://hagabergstjejerna.blogg.se/
Besööök! :D ♥

Göööönatt!

Mina 4-ever! ♥

 

Jag och min prinsessa ♥

 

Gruppfoto ;) ♥


Ängel ♥

 



Kommentarer
Postat av: martinis

va it prinsessa nikita? ;o ? puss böjjb ! <33333

2010-04-10 @ 16:25:17
URL: http://.
Postat av: Lari ♥

aa båda ;D ♥ puss på dig med bääääjb! ♥

2010-04-10 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0