Hemma :)

Kom hem nyss med Julia :)
Hon kom och hämtade sina saker (t.ex Väska och så)
Sen åkte jag och Ronja (hunden xP)
Med henne till Tumba :)
Och där såg vi den värsta personen i hela mitt liiv!
(En kille i vår klass ;Ö)
Hatar hnm mest av allt!! (och L ett tips bara ;))
EEEEUUUWWW!!!!
Sen kom jag och Ronja hem och jag satt mig vid datorn och började...
Blogga :D
Men jag uppdaterar senare ikväll :))
Ska ju riida imorn på världens bästa Penni ♥
Och till sist vill jag säga grattis till min världens bästa Tilda
Som hade Nikita på Påskhoppet idag :)
Och det blev fel frit ;D
Själv hann jag nt åka och kolla (elr försov mig hahah)
BYEE!
Sant!!!! :D ♥ ♥
Lari ♥ Penni : Sant!

Kommentarer
Postat av: matte!!! och martin!!!

jävla djur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-08 @ 22:39:12
Postat av: Lari xD

Duuu äääääää! "ORVAN" ? ;o

2010-04-08 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0